Fra Facebook

This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Click to show error
Error: Error validating access token: The user has not authorized application 1332798716823516. Type: OAuthException

4 months ago

Danmarks Skiforbund
DANSK TOPPRÆSTATION!Isabella Tvede-jensen har, som den første dansker nogenside, avanceret til semifinalen i det internationale freeskiingmiljøs mest prestigefulde virtuelle talentkonkurrence - Level 1s 'SuperUnknown XVIII 2021' 🔥SuperUnknown er en årlig virtuel konkurrence (siden 2003), hvor spirende talenter sammensætter et 90-sekunders video edit, der viser deres færdigheder, talent, stil og personlighed. Kendisfaktor, stillbilleder og konkurreceresultater er elimineret - det handler udelukkende om ren og ufiltreret video action! Hvis Isabella formår at vinde SuperUnknown XVIII 2021, vil hun se sit navn sidestillet med tidligere vindere, såsom Corey Vanular, Tom Wallisch og Lucas Stål Madison, der alle fik deres internationale gennembrud efter en sejr i netop denne konkurrence. Lad os håbe at Isabella går hele vejen med dette edit - filmet på CopenHill Urban Mountain samt div. street spots i DK og er klippet/filmet med hjælp fra Mathias Skaarup og hele det dejlig hold fra Bungee Break 🖤💯Mere info om SuperUnknown XVIII 2021 her: level1productions.com/pages/superunknown#påskisammenDIF#bevægerdanmark ... See MoreSee Less

4 months ago

Danmarks Skiforbund
Postkort fra Innsbruck 🇦🇹 🇩🇰Uanset om man er foretrækker en eller to planker under fødderne, kan man ikke andet end at nyde dette dugfriske POWstkort fra Lasse og Marius.☆ Riders: Lasse Lehwald & Marius Hansen☆ Foto: Filmet med telefon af Lasse & Marius (skiftevis) 🤯 ☆ Lokation: Axamer Lizum sydvest for Innsbruck i Østrig☆ Dato: 25.03.2021#påskisammen #påsnowboardsammen ... See MoreSee Less

Den danske skiskole

Den Danske Skiskole
Den Danske Skiskole (DDS) er en selvstyrende organisation stiftet i 1999 gennem et samarbejde mellem Danmarks Skiforbund, Danmarks Idræts Forbund og Danish Association of Professional Ski Instructors (DAPSI).

Samarbejdspartnere