Medlemsfordele

frise-visionHerunder finder du de fordele man som klub har ved at være medlem af Danmarks skiforbund.

Danmarks Skiforbund har udviklet et medlemssystem. Som klubadministrator har man adgang til flg funktioner:

1. Administration af klub.
  2. Administration af en klubs medlemmer.
  3. Administration af medlemmers kontingenter.

For de klubber som vælger at benytte www.skimedlem.dk er der mulighed for at udskrive et medlemskort (skikort). For klubber som ikke benytter www.skimedlem.dk kan der ikke printes et medlemskort (skikort).

Sportsligt har Danmarks Skiforbund kraftcentre inden for de forskellige aktiviteter. Her kan klubbernes atleter komme til træningssamlinger og derigennem forbedre teknikken og måske komme på et af kraftcentrenes udvalgte hold og måske blive udtaget til landsholdet. Det er forbundets klubber der driver disse kraftcentre.

Som medlem af Danmarks Skiforbund har klubber mulighed for at låne et sæt rulleski. Læs mere om det her…

Klubben er som medlem af Danmarks Skiforbund dækket ind under den kollektive forsikring som DIF og DGI har indgået med Tryg Forsikring. Læs mere her….

Danmarks Skiforbund har forskellige samarbejdspartnere, der støtter op om Danmarks Skiforbund, vores eliteløbere samt vores medlemmer (klubberne). Det betyder at medlemsklubber kan gøre brug af de fordele og rabatter, som tilbydes klubberne:

Skiklubbernes hotel i Zell am See/Brock, Østrig, Hotel Villa Lukashansl, læs mere om hotellet her…

Sportslige aftaler (kontakt info@skiforbund.dk, for spørgsmål og bestilling):

Tøj: Craft (rabataftale på indkøb af tøj).

Sportsure: Suunto (støtter elitearbejdet i Danmarks Skiforbund).

Udstyr: Rossignol ski

Udstyr: Atomic ski

Klubaftaler:

SAS sportsaftale

Derudover har klubberne mulighed for at søge bistand fra sekretariatet, deltage i netværksmøder samt deltage i kurser og uddannelser udbudt af Den Danske Skiskole og DIF.