DSC_0853

Invitation til seminar i Aldersrelaterede Trænings Koncepter (ATK) for dansk skisport på Oure Idrætshøjskole på Fyn. 1. og 2. juni 2018.

Seminaret bliver afholdt på Oure, Idrætsvej 1, 5883 Oure.

Det er en stor fornøjelse, at Danmarks Skiforbund kan invitere trænere, ledere og andre med stor interesse for dansk skisport til seminar på Oure Højskole om aldersrelateret. Samtidig vil vi introducere og drøfte, hvilke initiativer og tiltag, vi kan lave i klubberne for at styrke arbejdet med klubbernes medlemmer i dagligdagen i Danmark, og når vi kommer på sne.

Aldersrelateret træning går i den enkleste forstand ud på at skabe en rød tråd i arbejdet med vores aktive medlemmer – fra yngste til ældste.

Undervejs i seminaret vil vi berøre andre vigtige temaer, som rekruttering og fastholdelse samt præsentere og drøfte den måde, vi ønsker at gøre det i dansk skisport.

Endelig vil vi tale om videreuddannelse indenfor trænergerningen og præsentere Danmarks Skiforbunds uddannelsesmodel – hvoraf en del vil komme til at foregå i samarbejde med et større Skiforbund.

Det praktiske

Pris for deltagelse er 150,- kr. inkl. forplejning og overnatning.

Skiforbundet fakturer din klub efter seminaret.

Vi overnatter i klasseværelser, så man skal selv medbringe sovepose, håndklæde og luftmadras/madras.

Alternativt kan der bookes overnatning i det nærliggende Majorgaarden, som dog er for egen regning – se dette link: http://www.majorgaarden.com/vaerelser.aspx

Medbring idrætstøj til udendørs & indendørsaktiviteter lørdag. Tilmeldinger sendes til Henrik Oksholm på mail: ho@skiforbund.dk

Oplys venligst: Navn, e-mail, telefonnummer og klub .

Før seminaret vil alle deltagere modtage version 1.0 af Danmarks Skiforbunds Aldersrelaterede Træningskoncept (ATK).

Adressen på Oure er: Idrætsvej 1, 5883 Oure

Download invitationen og læs programmet her: Seminar Aldersrelaterede Trænings Koncept 2018

Vi glæder os til et spændende seminar sammen!

Danmarks Skiforbund