Ungdomstræning med John Max Ertner

september 9, 2018 - september 9, 2018

Invitation til Ungdomstræning og instruktørsamling med John Max Ertner rulleski

Søndag den 9. september kl. 10.00-16.00

Tiltagene retter sig mod ungdom, instruktører og ivrige motionister, som sigter på at deltage i de lange langrendsløb, som f.eks. Vasa løbet, Birkebeineren, Engadin og Marciallonga

Ungdomstræning retter sig mod løbere fra 12 år og ældre, som vil mere med sit langrend som idræt og allerede har erfaring på langrends- og rulleski.

Instruktører inviteres til at komme og overvære ungdomstræningen om formiddagen på de to samlinger på Sjælland (og selv være aktive). Vi bruger eftermiddagen på drøftelser om tip til video feedback (baseret på videoer fra dagens træning), generelle træningsprincipper og tekniske overvejelser.

Samlingen den 9. september i Idrættens Hus, Brøndby Stadion 20, 2605 Brøndby

Program:
10.00-11.30: Mødetid og klassisk rulleski teknik (filmning)

11.30-12.30: Frokost og teknik snak

13.00-16.00: Teknik skate/fristil med videofilmning og gennemgang

Pris: som inkluderer

Klubvis tilmelding sendes til ho@skiforbund.dk Deltagelse i disse aktiviteter kræver naturligvis medlemskab af en dansk skiklub.

Invitation til Ungdomstræning og instruktørsamling med John Max Ertner rulleski Søndag den 9. september kl. 10.00-16.00 Det er en stor fornøjelse for Danmarks Skiforbund, at vi nu i samarbejde med Den Danske Vasa fond kan introducere en række nye tiltag for at understøtte udviklingen i langrend og rulleski. Tiltagene retter sig mod ungdom, instruktører og…