Seminar om Aldersrelateret Træningskoncept for skiforbundet på tværs af alle discipliner

Oure Højskole, Landevejen 98A, 5883 Oure

juni 1, 2018 - juni 2, 2018

Seminaret bliver afholdt på Oure Højskole  Landevejen 98A, 5883 Oure.

Det aldersrelaterede koncept er ny udviklet og danner basis for de aktiviteter, vi kan være sammen om at lave i vores klubber.

Fokus på seminaret vil være, hvad vi kan gøre i klubberne, når vi er i Danmark – senere, skal vi indenfor hver disciplin udvikle aldersrelaterede koncepter for aktiviteterne på ski.

Seminaret starter fredag eftermiddag – der vil være overnatning og fælles middag. Lørdag afsluttes om eftermiddagen og vil bestå af både teori og praktik, så vi alle kan komme tilbage og være inspireret til aktiviteter i klubberne.

På seminaret vil der også blive talt om modeller for videregående træneruddannelse for alle discipliner.

Officiel invitation udsendes snarest inklusive information om tid, sted, økonomi osv.

Danmarks Skiforbund inviterer d. 1. og 2. juni alle trænere, ledere og aktive forældre til seminar om Aldersrelateret Træningskoncept for skiforbundet på tværs af alle discipliner. Seminaret bliver afholdt på Oure Højskole  Landevejen 98A, 5883 Oure. Det aldersrelaterede koncept er ny udviklet og danner basis for de aktiviteter, vi kan være sammen om at lave i…