AFLYST Grønlands mesterskaberne i langrend 2020 31. marts – 12. april 2020 Aasiaat, Grønland

Grønland

marts 31, 2020 - april 12, 2020

AFLYST

Bookning af fly
Fly København –Kangerlussuaq – Aasiaat – Kangerlussuaq – København med Air Greenland
Udrejse:
Afgang fra Københavns lufthavn, tirsdag den 31. marts kl. 10:45
Ankomst til Aasiaat tirsdag den 31. marts kl. 14:05
Hjemrejse:
Afgang fra Aasiaat søndag den 12. april kl. 10:50
Ankomst til Københavns lufthavn søndag den 12. april. Kl. 21:30

Pris: Kr. 8040,- pr. person incl. alle skatter og afgifter.

Et depositum på kr. 2.500 pr. deltager vil være forfaldent til betaling d. 22. september 2019.  Restbeløbet på kr. 5.540 pr. deltager vil være forfaldent til betaling senest d. 19. januar 2020
Efter disse 2 datoer vil jeg overføre betalingerne til Grønlands Rejsebureau

Bagage:20 kg incl. ski
Håndbagage, 8 kg.
Overvægt er dyrt.

Mail fra Grønlands Rejsebureau:
Jeg holder 20 pladser til dig i reservationen.
Prisen på billetterne er kr. 8.040 pr. person incl. alle skatter og afgifter.
Minimumantal for at opnå denne pris er 16 personer i gruppen.

Et depositum på kr. 2.500 pr. plads vil være forfaldent til betaling d. 1. oktober.
Ind til den dato kan du altså nå at reducere i antallet uden beregning.
Samtidig bedes navneliste fremsendt.
Restbeløbet vil være forfaldent til betaling senest d. 31. januar.
Ind til 1 måned før afrejse vil du kunne ændre navne uden beregning.
Efter denne dato og frem til 1 uge før afrejse vil en navneændring koste kr. 1.200 pr. person.
Efter denne dato kan navne ikke ændres.

Jeg håber at ovenstående svarer til dine forventninger
– i alt fald er det jo en lidt sjovere pris en den du fik med kort varsel til Maniitsoq for påsken i år.

Logi:
På kollegie nær skistadion, enten på værelse eller klasseværelse, hvor vi selv skal medbringe dyne, pude og sengelinned, eller sovepose.
Hvis der skal soves i klasseværelse vil der være gæsteseng med madras.
Der er adgang til køkken.
Pris: 55,- kr. pr. døgn, dette betales senere, måske først på Grønland

Ønskes andet logi, booker du selv.

Tilmelding til fly og logi åbner den: 7. august 2019 kl. 12:00.

Ved at sende en mail til go@skiforbund.dk med følgende oplysninger:

Det navn der står i dit pas:
Mobil nr.:
Fødselsdato:
Klub:
Logi:

Der er booket 20 pladser til GM 2020.

Tilmelding sker efter først til mølle princippet, ud fra det tidspunkt der står på den mail jeg modtager fra dig.

Herefter vil du få en bekræftelse fra mig, og hvor du skal indbetale depositum og restbeløbet til.

Konkurrencerne
Distancerne spænder vidt fra 300 m til 30 km. Disciplinerne ligner dem, som vi kender fra de danske mesterskaber i langrend, dog er der er mix stafet, hvor man løber pige-dreng-pige-dreng og klassisk-klassisk-fri-fri. Sådan var det ved GM 2019. Med hensyn til distancer og mix-stafet, er der ikke afgjort endnu, hvordan GM 2020 afvikles, det kendes først til november/december.
Man stiller op i klasser efter alder og køn. De yngste klasser er fra 10 år og de ældste er 65+ år.
Konkurrencerne afvikles enten i klassisk eller fri.
Første konkurrencedag er endnu ikke besluttet, men følgende datoer har været nævnt 4,5 eller 6. april.

Tilmelding til konkurrencerne:
Er pt. ikke kendt, men regn med kr. 300,-, dette betales på Grønland af den enkelte direkte til ASP

Rejse-afbestillingsforsikring
Det anbefales at man tegner en rejse-afbestillingsforsikring

Der er langt til Grønland, så ret til ændringer haves.

Har du spørgsmål, bedes du kontakte
Gert Olsen
go@skiforbund.dk

AFLYST Grønlands mesterskaberne i langrend 2020 31. marts – 12. april 2020, Aasiaat, Grønland Nu har du muligheden for at opleve Grønland nord for polarcirklen og samtidig være en del af en grønlandsk skifest. Bookning af fly Fly København –Kangerlussuaq – Aasiaat - Kangerlussuaq – København med Air Greenland Udrejse: Afgang fra Københavns lufthavn, tirsdag den 31....