Alpine junior DM i Val d’Isère

Val d'Isère

Date & Time

april 9, 2023 - april 11, 2023

Det er internationale løb i regi af det internationale skiforbund, FIS.

For at kunne deltage, skal man have en gyldig FIS licens og være født i 2006 eller tidligere.

Der er ingen øvre aldersgrænse. Der kåres et podie af selve løbet og i kategorien U-21.

9.- april 2023   SL  Damer/herrer
10. april 2023  GS Damer/herrer
11. april 2023  SG Damer/herrer

Henvend dig til Henrik Oksholm på: henrik@lowlanders.eu eller Lene Svanebjerg på ls@skiforbund.dk hvis du ønsker yderligere information.

Tilmeldinger skal ske via nationale skiforbund ls@skiforbund.dk

Danmark arrangerer internationale løb i Val d’Isère i Frankrig 9.-11. april i slalom, storslalom og Super G. Det er internationale løb i regi af det internationale skiforbund, FIS. De afvikles i kategorien NJC, som betyder “National Junior Championship”, som er en løbskategori i FIS. For at kunne deltage, skal man have en gyldig FIS licens…