Danmarks Skiforbund indbyder til VASALOPPET Søndag den 1. marts 2020

Category: For Skiklubberne, Generel info, Langrend, Nyheder, Rulleski

Danmarks Skiforbund indbyder til VASALOPPET Søndag den 1. marts 2020

Vasaloppet: Er det klassiske svenske skiløb, hvor du skal løbe 90 km på langrendsski i klassisk stil på under 12 timer og 30 minutter.  Vasaloppet er søndag den 1. marts 2020.

Deltagere: Alle der er født i 2001 eller tidligere, og er medlem af en ski klub under Danmarks Skiforbund kan deltage. Medlemsskabet kan blive kontrolleret.  Deltagelse sker under eget ansvar.

Danmarks Skiforbund udbyder i alt 400 startpladser til Vasaloppet, 16 hotel buspladser, 20 pladser i Hole Bystuga og et antal buspladser, derfor er det i egen interesse at tilmelde sig så tidligt som muligt.

Tilmelding sker efter ”først til mølle” princippet.

Tilmelding og betaling:

Tilmeldingen åbner, mandag den 15. april 2019 kl. 12:00, og lukker søndag den 27. oktober 2019 kl. 23:59 eller når max antal deltagere nås.

Al tilmelding og betaling sker gennem www.runraces.dk

Læs mere her