Fra Facebook

5 days ago

Danmarks Skiforbund
Drømmer du om at undervise i konkurrence skiløb og blive en del af Danmarks Skiforbunds træner-team, så tag med på Den Danske Skiskoles BCR kursus i uge 41 og åben døren til et spændende alpint miljø!BRC er basis uddannelsen for alpint konkurrence skiløb. Uddannelsen består af 8 kursusdage med træning i egenfærdighed, portsætning og teori målrettet konkurrence skiløb i slalom og storslalom.Hvis du går med en drøm om at arbejde med eller få en bedre forståelse for konkurrence skiløb, så åbner BCR-uddannelsen en masse nye døre for dig og dit skiløb. Kurset byder på spændende skiteori, egenfærdighed i relation til slalom og storslalom, praktisk erfaring med portsætning og portkørsel, videoanalyse, foredrag i fysisk træning og meget mere. Du kan læse mere om uddannelsen her dendanskeskiskole.dk/kursus/beskrivelser/brcKravet for at komme på BRC er en bestået BSI1 og kendskab til portkørsel, enten gennem en bestået PSI1 eller som tidligere/aktiv løber under DSkiF. Hvis du er interesseret i at deltage, men skulle mangle at opfylde nogle af kravene, så kontakt Den Danske Skiskole her: info@dendanskeskiskole.dk. Lyder dette som noget for dig? Så tilmeld dig her: dendanskeskiskole.dk/kursus/kalender/1581Drømmer du om at undervise i konkurrence skiløb og blive en del af Danmarks Skiforbunds træner-team? Så tag med på Den Danske Skiskoles BCR kursus i uge 41 og åben døren til et spændende alpint miljø!BRC - Basic Race Coach er basis uddannelsen for alpint konkurrence skiløb. Uddannelsen består af 8 kursusdage med træning i egenfærdighed, portsætning og teori målrettet konkurrence skiløb i slalom og storslalom.Hvis du går med en drøm om at arbejde med eller få en bedre forståelse for konkurrence skiløb, så åbner BCR-uddannelsen en masse nye døre for dig og dit skiløb. Kurset byder på spændende skiteori, egenfærdighed i relation til slalom og storslalom, praktisk erfaring med portsætning og portkørsel, videoanalyse, foredrag i fysisk træning og meget mere. Du kan læse mere om uddannelsen her.Kravet for at komme på BRC er en bestået BSI1 og kendskab til portkørsel, enten gennem en bestået PSI1 eller som tidligere/aktiv løber under DSkiF. Hvis du er interesseret i at deltage, men skulle mangle at opfylde nogle af kravene, så kontakt Den Danske Skiskole her: info@dendanskeskiskole.dk. Lyder dette som noget for dig? Så tilmeld dig her: dendanskeskiskole.dk/kursus/kalender/1581 💥💥💥 ... See MoreSee Less
View on Facebook

7 days ago

Danmarks Skiforbund
Så er sommerferien slut og Vest Cup starter op igen 😀Aarhus Skiklub lægger ud med dette løb. ... See MoreSee Less
View on Facebook

Den danske skiskole

Den Danske Skiskole
Den Danske Skiskole (DDS) er en selvstyrende organisation stiftet i 1999 gennem et samarbejde mellem Danmarks Skiforbund, Danmarks Idræts Forbund og Danish Association of Professional Ski Instructors (DAPSI).

Samarbejdspartnere

Du kan nu også følge os på Instagram